Veelgestelde vragen

FAQIk krijg elke dag nieuwe vragen, maar de meest voorkomen heb ik even op een rijtje gezet voor je. Misschien kan ik je via deze weg al helpen, zonder dat je moeite hoeft te doen om te bellen of een bericht te sturen. Wel zo fijn!

Bestellen en betalen

Kan ik als gast bestellen?
Je kunt bij mij op Camping Pro zowel bestellen met een bestaand account, een nieuw account te maken of zelfs zonder account. Zonder een account ben je bij mij een Gast. Dat betekent dat je niet kunt inloggen om je (eerdere) bestellingen te bekijken of je adresgegevens aan te passen. Ook kun je dan helaas niet meedoen aan mijn groen puntenspaarprogramma.
Welke betaalmethodes heb je, Henk?
Bij Camping Pro werk ik samen met betalingspartner Mollie.
Je kunt bij mij betalen met: iDeal, VISA, MasterCard, Bancontact, KBC, SOFORT, Giropay, Apple Pay, Klarna.
Kan ik achteraf betalen?
Ik bied bij Camping Pro de betaalmethode Klarna aan via betalingspartner Mollie. Camping Pro is niet verantwoordelijk voor een kredietcheck wanneer je kiest voor achteraf betalen via Klarna. In uitzonderlijke gevallen kunnen bedrijven achteraf op rekening betalen.

Verzendkosten en bezorging

Hoeveel verzendkosten reken je, Henk?
LandBezorgtijdVerzendkosten
Nederland1-2 werkdagenStandaard: €4,95
België1-2 werkdagenStandaard: €7,95
Duitsland1-3 werkdagenStandaard: €8,95
Oostenrijk2-5 werkdagenStandaard: €9,95
Frankrijk2-5 werkdagenStandaard: €12,95
Met wie worden de bestellingen verzonden?
Binnen Nederland en België worden bestellingen via PostNL verzonden.

Annuleren en Retourneren

Hoelang is mijn bedenktijd?
Je hebt 30 dagen bedenktijd vanaf het moment dat je jouw bestelling hebt ontvangen. Ben je er toch niet tevreden mee? Dan kun je jouw bestelling naar mij terug sturen. Meld hiervoor jouw bestelling aan via mijn kei-handige Retour pagina.
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Bij Camping Pro verzend ik je bestelling zo snel als mogelijk. Als je jouw bestelling graag wilt annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met mij op, zodat ik de verzending misschien nog kan tegenhouden.
Kan ik mijn retour ook zelf afgeven?
Nee, dit is helaas niet mogelijk. Verstuur jouw retour goed verpakt naar mij terug, nadat je jouw retour hebt aangemeld. Ga hiervoor naar mijn kei-handige Retour pagina.